Mijn pallet hout is afgeleverd… maar niet vragen hoe… alles wordt met een paar spanbanden bij elkaar gehouden .. de pallet eronder begaf het .. ik kon het niet eens binnen in mn magazijn laten zetten omdat de hele pallet met spanbanden het niet zouden houden .. ik bestel al heel wat jaren hout bij jullie .. maar dit heb ik nog nooit meegemaakt !
Nu moet ik ovengedroogd hout buiten laten staan .!
Weliswaar onder een overkapping maar dit is echt slecht !
Verbeterpunten of tips
Het hout op een normale, stevige pallet, gestut aan de zijkanten, afleveren zodat die gewoon op z’n plaats gezet kan worden.
De chauffeur kreeg het hout niet eens fatsoenlijk uit de vrachtwagen.