Heel mooi hout (beuken). Geen bevestiging van de bestelling gekregen, terwijl dat bij het bestellen wel wordt aangegeven. De bezorging verliep niet vlekkeloos. Pas heel laat de avond ervoor track en trace gekregen. De bezorger kwam echter pas ca. 2 uur later, zonder dat de track en trace was aangepast of ik even gebeld werd. Vertraging is niet erg, kan gebeuren. Maar als je er geen bericht van krijgt is dat heel vervelend.
Verbeterpunten of tips
Bevestigingsmail en communicatie over bezorging