Informatie op de website / Advies in de showroom

Familie Roos

Aanrader, luisteren en leveren kwaliteit!
Alles van het begin tot het eind zeer goed opgepakt. Na maanden van zoeken en met diverse bedrijven contact gehad. Iedere keer hadden wij daar geen goed gevoel bij. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij de Haardenexpert. Daar hadden wij contact met de heer ErnstJan Leijendekker. Hij heeft met ons meegedacht en kwam ook met ideeën. Wij waren al meteen enthousiast en ook de uitgebreide offerte en 2d tekening was precies wat wij wilden. Alles werd besteld en na 2 maanden wachten is vorige week onze prachtige meubel met Dimplex elektrische haard geplaatst door Houthuyzen Haarden uit Hoofddorp. Thomas en zijn collega werken keurig en hebben humor! Wij zijn echt zeer tevreden met alles. Het ziet er precies zo uit als wij in gedachten hadden. Ook de after sales van de Haardenexpert heeft het goed opgepakt en de glazen scherm met kras is meteen opnieuw besteld en zeer snel geleverd.
Wil je ook een mooie meubel met een elektrische haard, neem dan contact op met Haardenexpert en voor het plaatsen met Houthuyzen haarden!

Luisteren goed, geven goed advies en keveren kwaliteit!

Score voor Haardenexpert.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Meubel en Dimplex elektrische haard