Informatie op de website / Advies in de showroom

Peter

Van deze Expert moet je geen service verwachten

Diverse malen is onze haard defect geweest. Gemonteerd in mei 2019.
Maar je moet van deze expert geen enkele service verwachten. Je word gewoon niet geholpen.
Vanaf september 2021 is was de kachel defect
Een onderdeel dat bij montage niet goed was gemonteerd en daardoor defect is gegaan wordt niet door hen vergoed, ook de montage niet.
Alles wordt afgedaan als kachel is niet goed onderhouden, heeft onderhoud nodig.
Maanden bezig geweest om contact te krijgen met de door hen voorgestelde onderhoudsbedrijven.
I.v.m. met drukte en reistijd willen deze bedrijven niet komen
De haard wordt bij ons als sierverwarming gebruikt niet als hoofdverwarming, als onderdeel dat na iets meer dan 2 jaar defect gaat, komt dit door dat er geen onderhoud is gepleegd.
Het bedrijf dat de reparatie heeft gedaan heeft heel duidelijk aangegeven dat het defect door foute montage komt, Het onderdeel is vervangen, kachel doet het gelukkig weer, jammer dat we er niet van hebben kunnen geniet met kerst
Geen vergoeding van de gemaakt kosten gekregen.
Mijn advies, ga niet met deze experts in zee, zoek een ander!

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat uw ervaring is tegengevallen. Uiteraard zijn wij er om u te adviseren indien iets niet naar behoren werkt. Wij hebben naar aanleiding van uw service-melding dan ook actie ondernomen en met mijn collega heeft u mail- en telefonisch contact hierover gehad. Er is op meerdere manieren geprobeerd een passende oplossing aan te bieden, helaas heeft u ons aanbod afgewezen.
Om het e.e.a. nog een keer toe te lichten, stuur ik u een persoonlijke mail.
Team Haardenexpert.

Score voor Haardenexpert.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gashaard