Informatie op de website / Advies in de showroom

S. Titouani

Ik had een haard besteld voor de prijs wat op de site stond en betaald. Toevallig zag ik dat hij nu 158 euro goedkoper is geworden.. ik balen natuurlijk! Hoop dat er gecompenseerd kan worden want vind het best wel een groot bedrag..

Snel geleverd

Reactie Haardenexpert.nl:

Geachte mevrouw Titouani,
U geeft aan dat u negatief terugkijkt op uw ervaring met ons bedrijf.
Omdat wij klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel hebben staan betreuren wij dit ten zeerste. U heeft uw haard aangeschaft op 23-6-2020 voor het bedrag van € 629,-. Dit was destijds de minimale prijs die wij margetechnische moesten vragen, de adviesverkoopprijs was € 819,- Ruim 2 maanden na uw aanschaf kondigde de leverancier van uw haard een actie aan, waardoor de inkoopprijs drastisch daalde. Dit was bij ons op het moment van uw aanschaf niet bekend. Door deze actie van de leverancier ging de verkoopprijs van de Dimplex Prism bij ons, en bij onze concurrenten, omlaag. Op het moment dat u uw haard aanschafte hebben wij deze moeten inkopen tegen de destijds geldende prijzen. Als grotere speler in de markt garanderen wij altijd sterk concurrerende verkoopprijzen, mits dit qua marge verantwoord is. Natuurlijk begrijpen wij dat het niet prettig is om 10 weken na uw aanschaf een prijsverlaging te constateren. Toch hoop ik dat u na deze uitleg begrip heeft voor ons standpunt. Als u nog verdere vragen op opmerkingen heeft dan sta ik u natuurlijk graag te woord. U kunt mij op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 bereiken op 0548-211550. Hopende op uw begrip in deze kwestie, Met vriendelijke groet, Peter Grijsen - Haardenexpert

Score voor Haardenexpert.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Dimplex prism50