Informatie op de website / Advies in de showroom

Rob van de Pas

Op internet rond gezocht naar een elektrische haard. Uiteindelijk na rond zoeken, kwam ik n.a.v. ten opzichte van andere winkels uit bij haardenexpert. Ik wilde niet via de telefoon zomaar een elektrische haard (Faber 3-Step) kopen, dus wilde deze wel eerst zien (en ik wilde weten met wat voor winkel ik te maken had). Helaas hadden ze deze niet in de showroom, maar gaven wel direct tips waar ik deze wel kon bewonderen. De prijs bij Haardenexpert was wel een stuk aantrekkelijker (700 euro goedkoper!). Daardoor vanuit de showroom van de winkel, waar ik de tip heb gekregen doorgereden naar Apeldoorn (vanuit Tilburg). We hebben er een leuk dagje uit van gemaakt en zijn bij Haardenexpert goed geholpen door Coen. De levering kregen we direct vanuit de leverancier en gebeuren ondanks (de levertijd bij andere winkels) erg snel.
Wij zaten in de verbouwing en onze aannemer heeft de haard in een koof ingebouwd. Reeds gebeld voor de cashback van € 10 en daaruit blijkt ook de behulpzaamheid, wat ik moet doen. Of te wel erg tevreden en geen commercieel doeleinde met verkooppraat als eco ervoor of extra lampen proberen te verkopen. Gewoon een eerlijk bedrijf, waar de prijs en kwaliteit verhouding naar mijn mening erg goed is.

Reactie Haardenexpert.nl:

Goed om te horen dat u tevreden bent. We hebben u graag geholpen! Veel plezier met de haard! 😊🔥

Score voor Haardenexpert.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Faber 3-Step