Informatie op de website / Advies in de showroom

I

Wat een klote bedrijf is dit! Je besteld iets van 3500 euro, en krijgt een mail dat het 3 dagen later wordt geleverd, prima, ik heb niks ontvangen en bel het bedrijf wat zou leveren, ze hebben nooit iets ontvangen, ik bel met HAARDENEXPERT, en die komen me vertellen dat het uiteindelijk niet leverbaar is, HOE DAN? Terwijl ik een mail krijg dat hij wordt geleverd! Oké prima, ik zou mijn geld terug krijgen, 3 dagen later nog steeds niks ontvangen, totaal niet met oplossingen komen helemaal NIKS! ( het is geen aankoop van 50 euro ofzo) Jammer dat je geen 0 sterren aan kan geven want dit is ronduit belachelijk! WAAAAAARDELOOS!

TOTAAL GEEN

Reactie Haardenexpert.nl:

Wat jammer dat u deze vervelende ervaring heeft meegemaakt bij ons. Dit willen wij uiteraard ook niet. Onze excuses hiervoor!
Helaas was de voorraad bij ons in het systeem niet juist door een technische fout. Onze verwachting was hierdoor in eerste instantie ook dat wij de haard gewoon bij u konden leveren.
Het bedrag hebben we uiteindelijk alsnog binnen een week na de annulering teruggestort.
Indien wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dat graag.

Score voor Haardenexpert.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Opti double