GYZS.nl

1927 beoordelingen

BJ Hazenberg

Al een keer eerder een bestelling gedaan en dat ging goed en netjes. Maar ik weet niet wat er nu aan de hand is, ze kunnen het waarschijnlijk niet aan. In elk geval kunnen ze niet communiceren.
Op woensdag op tijd bestelling gedaan (wilde de klus in het weekend uitvoeren) zou de volgende dag geleverd worden, alles leek op voorraad. Geen levering maar standaard email “Sorry. Niet vandaag, maar (over)morgen in huis”. De volgende dag weer: “Sorry. Niet vandaag, maar (over)morgen in huis”. deze mail heb ik 5x ontvangen. Bij navragen een standaardantwoord en druk bij DHL.
Maar zeg dat dan bij de bestelling dat je “de volgende dag levering” niet waar kunt maken.
Nou ja, uiteindelijk een deel maandag ontvangen en het andere deel donderdag, precies een week later. Het was op voorraad en was op tijd besteld. Gek dat andere pakketten via DHL wel binnen een dag geleverd werden en de suggestie om over te stappen (of de klant de keuze laten maken) te leveren via PostNL werd afgewimpeld. Het ligt wellicht aan DHL, maar dat wisten ze al van tevoren. Jammer

Ruim assortiment

Score voor GYZS.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee