DAILYWEAR

BIZAR SLECHT

Bezorging binnen 24 uur? Na 4 dagen geen gehoor zelf maar gebeld en het zou vandaag meteen op de post gedaan worden! 3 keer raden? Nog steeds niet ontvangen bij de bezorger! Fijn als je afspraken hebt staan in een winkel en je als merk geen kleding niet kan plaatsen omdat het rek al 5 dagen ontbreekt..

Reactie Gruppo Corso:

Beste Suzanne,
jammer dat u zo ontevreden bent. dat betreuren wij.
ik heb een en ander uitgezocht, zeker gezien uw lage score.
we willen graag leren van onze fouten namelijk, echter in dit geval is er niet veel te leren, alhoewel we dat graag zouden doen.
de levertijd van het bestelde rek, wat er ook bij staat is 1-2 werkdagen, er staat ook in info bij dat als het sneller moet we tegen kostprijs sneller kunnen leveren per koerier. bij een bestelling van 1 stuks zou dat in verhouding wel veel kosten. de levertijd van 24 uur wordt nergens aangegeven door ons om te voorkomen dat men verwacht het binnen de 24 uur binnen heeft. we hebben niet het verzoek gehad een koerier in te zetten.
de bestelling is geplaatst op 25 maart 2021 15:48:53 CET, vanwege de grootte van het pakket zetten wij alleen de dhl in als we deze los versturen. die komen om 1600 uur de pallets ophalen. deze order is vrijdag meegegeven en door een mogelijke fout bij de dhl op de dinsdag bezorgd. op de maandagen worden de winkels 's morgens ook aangeleverd en sommige winkels zijn dan niet geopend en wordt er besloten naar de dinsdag uit te wijken.
onderstaand de bevestiging van levering, 2-3 werkdagen na uw bestelling
30 maart 2021 12:44.
wij hopen dat u alsnog tevreden over de bestelling bent en zien u hopelijk weer bij ons terug,
mvgr team gruppo corso

Score voor Gruppo Corso: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Solo laag model zwart