Selwin Sahin

Ik heb nu 2 maal een product besteld van Grillzshop.nl en de levertijd is altijd geweldig (volgende dag in huis!
Daarnaast zijn de producten van zeer hoge kwaliteit en ik heb op andere websites gekeken maar ik kon het nergens zo goedkoop en zo betrouwbaar vinden als op deze webshop.
Nou had ik een foutje gemaakt met een grill die ik besteld had, waardoor het bitje kapot was gegaan...
Na even met de klantenservice gebeld te hebben kreeg ik gewoon een gloednieuwe grill opgestuurd op hun kosten.
Dat is echte service. Tegenwoordig is dat voor heel veel bedrijven niks meer waard, maar voor mij wel. Ik zal nu voor altijd blijven bestellen op deze website en ik kan hem dus ook zeker aan iedereen aanraden. Top!

Het enige wat ik zou doen is een filmpje maken over hoe je de grill precies in moet doen want daar onstaan nog wel eens misverstanden over.

Score voor GrillzShop.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja