Bij mijn bambini slaapzakje van Lotties bleek de voering van de rechtermouw nog helemaal los te zitten (productiefout). Per mail contact opgenomen en de oplossing is volgens greenjump dat ik er dan zelf mee naar de kleermaker ga.. of opsturen naar de leverancier zodat mijn dochtertje hem al niet meer past tegen de tijd dat ik hem terug krijg. Slechte service vind ik. Bij een productiefout zou ik gewoon een nieuwe verwachten (zeker bij een slaapzak in deze prijscategorie). Zo zou het in iedere winkel gaan, maar bij greenjump moet je hem zelf laten repareren :-(

Reactie Greenjump.nl:

Dank voor de review. De slaapzak is drie maanden geleden door ons geleverd. Wij staan natuurlijk in voor de kwaliteit van onze producten en willen onze klanten zo snel en goed mogelijk helpen. Een losse naad bij een slaapzak repareren we graag want het zou zonde zijn om deze weg te gooien voor een losse naad. We hebben daarom 2 opties gegeven. Je kunt de slaapzak naar ons sturen en dan laten wij het repareren. Of je kunt het zelf naar een kleermaker in de buurt brengen en dan betalen wij de reparatiekosten. De tweede optie duurt waarschijnlijk één of twee dagen, de eerste optie inclusief heen en weer sturen circa 10 dagen. Zo snel groeit uw dochter vast niet uit de slaapzak, maar juist omdat een slaapzak fijn is om snel terug te hebben, bieden we de optie dat u het in de buurt kunt regelen. Je wilde graag een nieuwe slaapzak en bent het niet eens met ons aanbod, dat is natuurlijk jammer want we maken onze klanten graag blij. Naar onze mening hebben we met het aanbieden van bovenstaande opties een goede oplossing geboden.

Score voor Greenjump.nl: 1/5
Zou je Green Jump aanbevelen? Nee