Eerste keer besteld, omdat ik graag een mooi glazen waterflesje wilde. Want ondanks dat ik in een grote stad woon, zijn deze hier nauwelijks in fysieke winkels te verkrijgen. Ik ben blij met het flesje, maar vond het vervelend dat ik verplicht was een account aan te maken en niet als 'gast' bestellen kon. Verder waren de verzendkosten hoog en de bestelling werd een dag te laat geleverd.

Reactie Greenjump.nl:

Dank je wel voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat PostNL er een dag langer over heeft gedaan :( Dat is ook enorm frustrerend voor ons want je bestelde op dinsdag om half 7 en wij hebben ook op dinsdagavond verstuurd dus normaal moet PostNL dat woensdag afleveren. Ik zie dat ze toen een storing hadden, jammer :( .
Bedankt voor de tip voor het bestellen via een guest account, we zijn hier inderdaad mee bezig.
De verzendkosten zullen we helaas niet op korte termijn verlagen, zouden we graag willen maar de verzendkosten zijn in het echt ook echt zo hoog en als kleinere webwinkel is het voor ons niet te doen om die altijd op ons te nemen, vanaf 70 euro verzenden we wel gratis.
Veel plezier met je flesjes! Groetjes, Manon

Score voor Greenjump.nl: 2.5/5