Prima, duidelijke website, makkelijke bestelling. Informatieverstrekking omtrent levering kan beter.
Sterke punten
Bestelgemak
Reactie Greenjump.nl:
Hai, dank je wel voor de review. Ik zie dat je op 3 december om 19.50 uur hebt besteld. Wij hebben jouw bestelling diezelfde avond voor 21 uur verzonden in een envelop. Helaas gaat het bij PostNL wel eens mis met de levering van enveloppen (niet vaak gelukkig) en jij hebt jouw bestelling daardoor blijkbaar niet de volgende dag ontvangen. Misschien ook door de Sinterklaasdrukte bij de post. Vervelend :( Groetjes, Manon