Pakket kwijt in de post .. Een week later tweede pakket ontvangen maar dus te laat verjaardagscadeau en een item bleek niet meer voorradig voor de tweede levering dus een minder leuk alternatief moeten kiezen
Sterke punten
Sterk aanbod
Reactie Greenjump.nl:
Dank je wel voor de review! Dat was inderdaad heel vervelend dat én jouw pakje kwijt raakte bij PostNL en dat daar toevallig ook het laatste exemplaar in zat van een artikel dat niet meer gemaakt wordt :( Fijn dat je toch nog de moeite hebt genomen de review te plaatsen. Groeten, Manon