Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Michael Stalman

Er zijn bepaalde onderdelen van onze keuken kapot gemonteerd. (Achter- zijplanken keukenkastjes) en in de badkamer (toiletpot) kapot geleverd. Doordat dit ons eerste koophuis is en wij in een drukke en lange verbouwing zaten kwamen we er pas later achter. Ons probleem is niet opgelost omdat het al meer dan een maand na levering was. Ik vind het spijtig dat er niks aan is gedaan, aangezien je veel geld betaald voor de mooie spullen die ze aanbieden.

Bij aflevering van spullen beter laten controleren voor de chauffeurs. Bij ons zat er aan de onderkant van de toiletpot een beschadiging waardoor de toiletpot uiteindelijk ging lekken. Dit was tijdens de controle bij levering niet gezien. Ook vind ik het niet kunnen dat monteurs van de keuken kapotte onderdelen gewoon monteren en er niks over mede delen aan de klant. Dit is wat mij betreft onbegrijpelijk en maakt mij zeer boos. Ook in het afhandelen van klachten mag wat mij betreft wat zorgvuldiger omgegaan worden met de afhandeling hiervan. Makkelijk wegwuiven vindt ik persoonlijk niet passen bij het imago van jullie winkel.

Score voor Grando.nl: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken en badkamer