Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Martine

De Grando-keukens zien er heel mooi en kwalitatief uit. Ik was direct betoverd. Maar het gaat compleet fout bij de dienst na verkoop, wanneer je ze het meest nodig hebt, geven ze niet thuis. Bij levering ging het al verkeerd: we kregen een werkblad in een kwaliteit die we niet besteld hadden. Grando Brugge verschool zich achter het feit dat hun verkoper (die tussen bestelling en levering ontslagen was) er niet meer was en wij een verkeerd "code" hadden besteld. Wij hadden gewoon het werkblad van hun toonzaalmodel besteld, maar dat konden wij nergens bewijzen. Na amper 1 jaar begon de kast waar de koelkast in zit te delamineren. Dat vonden ze normaal, want het was toch "een vochtige omgeving". Dus daar konden ze niets aan doen. Ondertussen zijn we negen jaar verder en alle keukenkasten delamineren één voor één. Het is echt geen zicht. Van Grando hebben we niets meer gehoord. Echt heel teleurstellend, vooral de manier waarop ze omgaan met een klacht! Dus nu zijn we op zoek naar een nieuwe keuken. Eén ding is zeker voor ons nooit meer een Grando. Bezin voor je begint!

Luister naar de klant, vooral bij klachten. Net daar kan je het verschil maken.

Score voor Grando.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Keuken