Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Robin en Dennis

Prachtige showroom met genoeg keuze. Vriendelijk personeel die je begroet en je even rond laat kijken. De keuze uit materiaal is voor ieder wat wils waardoor wij het eerst lastig vonden om te beslissen maar door de verkoper Jermey zijn wij tot een prachtig resultaat gekomen. Met de ervaring van de verkoper kon hij ons digitaal een ruimtelijk inzicht laten zien van de keuken. Als ik nu naar het eindresultaat kijk, is dit echt hoe ik het voor mij zag vanuit het digitale plaatje. De keuken werd netjes op afspraak geleverd met zorg. Ook de Keukenmonteur Danny was op tijd en levert de keuken netjes en vakkundig af, niets is te veel en overal een oplossing voor. We hebben samen de keuken nagelopen en zagen wat beschadiging. Gelijk is dit opgepakt. Op korte termijn is dit hersteld en ook kwam Danny weer langs, fijn vaste gezichten over de vloer en genieten wij volop van de prachtige materialen en het samen komen van de kleuren en sfeer die het brengt in ons huis. De plek waar wij graag zitten en bevelen Grando keukens en bad Purmerend ook zeer aan.

De weg er naar toe is wat onduidelijk. De wegwijzing zou wat beter aangeven kunnen worden.

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken