Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

R. Nordmann-van Holsteijn

Vanaf het moment dat wij bij Grando binnenstapten voelde het goed. Wij zijn op een heel vakkundige en respectvolle wijze door Johan op zó'n vakkundige manier door het oerwoud van mogelijkheden geloosd dat het voor ons overzichtelijk bleef en wij nu een perfecte keuken in huis hebben staan. Johan luisterde goed naar onze wensen en gaf waar het nodig was een goed onderbouwd advies zonder druk uit te oefenen. Ook werd er heel goed rekening gehouden met het budget dat wij in gedachten hadden. Door de overmacht van alle Coronabeperkingen werd onze keuken een paar weken later geleverd maar ook daar werd goed over gecommuniseerd. 's-Morgens om 6.30uur reed de grote vrachtwagen van Grando, op de afgesproken datum, de straat in om de keuken, die puntgaaf was en waar op één schroefje na niets aan ontbrak, af te leveren. Een uur later arriveerde René de "super" installateur. René is een rustige, vriendelijk vakbekwame persoon. Wij hadden het niet beter kunnen treffen. Na 3 dagen kwam Johan zelf het ontbrekende schroefje monteren en maakte gelijk van die gelegenheid gebruik om het eindresultaat goed te bekijken. Hij was net zo tevreden als wij en wij kunnen en zullen iedereen Grando Naaldwijk aanraden.

Er zijn wat ons betreft geen verbeterpunten

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: keuken