Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

de Jong

Dit keer geen positief bericht. Na verzoek van Grando of ik mijn kritische mening enigzins wou bijstellen, ga ik nu over op mijn eerlijke mening vwb installatie keuken. Ik baal enorm. Ik heb dik 30.000 euro geïnvesteerd in mijn woning om keuken en badkamer naar mijn zin te maken. Badkamer is ok, mocht wel zelf het verlaagde plafond voor dat geld gaan witten en de LED verlichting is niet dimbaar welk wel was verzocht (what's in a name). Affijn, de keuken. Tot drie keer toe lekkage, zowel van de Quooker als van de chiffon welk blijkbaar niet helemaal jofel was geïnstalleerd. Fouten maakt ieder mens, geeft niets! Geef het een kans om in korte tijd eea recht te zetten. Ruim twee maanden moeten wachten op passende vaatwasser (verkeerd ingemeten/sorry) en opstaande randen boven het aanrechtblad. Geen spatscherm geplaatst, na montage van de randen chemische vlekken op de inductie kookplaat welk niet te verwijderen zijn. Een manager heeft contact met mij opgenomen en ik heb eea uitgelegd dat ik van sommige zaken ..baal! Hij zou mij terugbellen na de montage van de vaatwasser (18-11-2020)..U raadt het al, niet gebeld. Daarom baal ik omdat ik niet tevreden ben, zoveel geld en zo'n nazorg. Contact krijgen met iemand die beslissingen kan nemen is zeer moeizaam. Nee, geen Grando.

Communicatie

Score voor Grando.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Complete keuken en badkamer