Offerte
Service en garantie
Ontwerp

Ria ter Broeke

Als zeer prettig!
De mensen die er werken zijn heel vriendelijk en kundig. Werken samen als een hecht team, en die sfeer voel je als klant. We zijn er erg in de watten gelegd (zelfs een heerlijk warm pistoletje tussen de middag!) en hebben samen een mooie badkamer en keuken uitgezocht. We wilden eigenlijk niet gelijk beslissen, maar het bezoek aan de winkel beviel zo goed, dat we er eigenlijk snel uit waren. Ons vertrouwen hebben ze.
Na de aanschaf kwamen ze bij ons meten. De afspraak maken ging prima. Na het meten nog een keer afgesproken in de winkel om alles door te nemen.
Gelijk een montagedatum gepland voor beide onderdelen (super, want zo ver van te voren plannen is erg fijn met onze agenda).
Tussendoor nog een paar keer contact gehad, van onze kant uit. Hier werd steeds de tijd voor gemaakt. Het plaatsen ging ook allemaal goed! De monteurs zijn heel vriendelijk en werken hard. Overduidelijk veel ervaring. Dit geldt zowel voor de keuken als voor de badkamer.
Al met al een zeer positieve ervaring en wij kunnen (en zullen!) Grando dan ook bij iedereen aanbevelen!

Een dikke, vette en verdiende 10!

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken en badkamer