Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Rik Moonen

Koop niet bij Grando Barendrecht tenzij u een kaarsrechte nieuwbouwwoning bezit. Na bestelling van onze keuken hebben wij direct aangegeven dat er fouten waren gemaakt tijdens het inmeten. Ons huis is +- 100 jaar oud, en de muren van de betreffende ruimte erg scheef. Dhr Rop geloofd heilig in zijn meetkunsten met digitale apparatuur, maar heeft de ruimte ernstig onderschat. Bij een scheve ruimte is het namelijk niet afdoende om "ongeveer" op bladhoogte te meten.

Dhr Rop op ons aangeven 2x teruggekomen en heeft desondanks de bestelling niet aangepast. Resultaat 2 bladen van verkeerde afmetingen en een passtuk wat niet klopte. Door vakwerk van de monteur is veel rechtgetrokken, die is daardoor wel 0,5 dag langer bezig geweest. Jammergenoeg was 1 van de bladen bij vervoer gebroken, kan gebeuren echter hopen wij als klant te mogen verwachten dat wanneer de verkoper hiervan al eerder op de hoogte is hij belt voor overleg voor levering. Dhr. Rop pakt dit anders aan, wij mochten dit als klant horen van de logistieke krachten. Het blad werd in de gang gezet, veel succes. Een dag later horen we van dhr Rop dat er pas na de vakantie actie kan worden ondernomen, de fabriek is dicht. De monteur biedt aan opnieuw in te meten (gelukkig, anders was er nog meer fout gegaan). Dhr Rop besteld een nieuw blad (1 deel 1 cm kleiner terwijl al een inkeping in de muur was gerealiseerd. Bijna 1 maand later, nieuwe levering en plaatsing. Blijkt 1 blad nog niet goed opgemeten en dus te kort. 4 dagen later, blad aangepast en met een dikke kitlaag aan 1 zijde gemonteerd.

Wij raden aankopen bij dit filiaal af, Grando heeft mooie keukens van kwaliteit. En als je geluk hebt verloopt alles goed. Maar komt er een kink in de kabel dan vind Dhr. Rop het blijkbaar erg moeilijk om fouten toe te geven en te corrigeren. Als klap op de vuurpijl werd door ons gevraagd om een goed gesprek over het proces, dit werd door dhr Rop toegezegd na plaatsing van de keuken. Echter toen alles af was wilde dhr Rop niet meer langskomen, hij weide de schuld van de ontstane fouten aan het niet recht opleveren van de ruimte. Je denkt als klant je best te toen om fouten te voorkomen, in plaats van blij te zijn met dit meedenken ervaart dhr Rop dit vooral als lastig en als het even uitkomt dan legt hij de schuld van eigen fouten bij ons als klant. Gelukkig hebben wij hem gedurende het proces Dhr. Rop afspraken zwart op wit laten bevestigen, anders had het ons ondertussen niet meer verbaast als hij nog een factuur had nagestuurd. Hieronder een foto van het noodblad en de kitnaad na plaatsing. "VAKWERK" van grando Barendrecht.

Score voor Grando.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Keuken