Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

R. Korff

Bij aankoop keuken goed vertrouwen gehad. Tijdens montage (week 31) werd geconstateerd dat een deel van het keuken werkblad verkeerd gezaagd was door de fabriek. Gevolg nieuw blad bestellen dat uiteindelijk pas geleverd kon worden in week 40, oftewel 9 weken later. Ondanks dat de fabriek (ten tijden van plaatsen keuken) 3 weken dicht was heeft het nog eens extra 6 weken geduurd voor dat nieuwe blad geleverd en gemonteerd kon worden. Daarnaast werd er een nota opgesteld voor een chiffon die niet bij de levering van de keuken als onderdeel van de gootsteen werd meegeleverd. Monteurs hebben die moeten kopen waarmee de nota aan mij gefactureerd werd. Discussie hier over gehad met verkoper (eigenaar) omtrent het in rekening brengen van de chiffon. Immers, een chiffon is onderdeel van de keuken is mijn overtuiging. Uiteindelijk is besloten om de nota te laten vervallen. Heeft een aantal weken wel geduurd alvorens er een credit nota aan mij verstuurd werd.
Wel heeft verkoper als gevolg van het bestellen van een extra spatrand een korting gegeven op de aankoop.
Eind conclusie is dat ik tevreden ben met de keuken zoals deze nu staat. Echter, de gang van zaken omtrent levering verdiend absoluut geen voldoende. De monteurs hebben wel goed werk verricht met het plaatsen van de keuken.

Score voor Grando.nl: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Keuken