Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Diana en Hans

In 2017 een badkamer gekocht bij de Grando vestiging te Purmerend.
Het eindresultaat is, zoals verwacht, goed en zijn wij hier blij mee. Maar het aantal fouten, gemaakt door Grando en de door Grando aangezochte aannemer, tussen start van de verbouwing en de oplevering zijn niet op een hand te tellen. Ondanks een gemaakte en vastgelegde prijsafspraak 13% (!!!) meer rekenen dan was afgesproken, foutieve levering van tegels, een wastafel die stuk was, het veelvuldig "manen" tot betalen terwijl wij ons aan de CBW betalingsregels hebben gehouden en een aannemer (JH Restyling te Heerhugowaard) die er een in ons beleven wat eigenzinnige manier van communiceren op na houdt. Al met al heeft de verbouwing van onze badkamer van nog geen 5 vierkante meter 10 weken geduurd in plaats van de besproken 3 weken. Wij zijn niet positief meer over Grando en dat gevoel wordt nog eens versterkt door het uitblijven van een reactie die wij, in reactie op onze ervaringen, aan de algemeen directeur van Grando hebben verzonden. Geen ontvangstbevestiging van aan hem verzonden correspondentie en tot op heden geen reactie mogen ontvangen op onze ervaringen. Jammer dat een commercieel bedrijf als Grando en de aannemer zo met ons als klanten om meent te kunnen gaan !

Ervoor zorgen dat afspraken worden nagekomen en dat de aannemer, die bij ons in opdracht van Grando de verbouwing heeft uitgevoerd, (veel) beter communiceert !! Vaak bleven reacties van de aannemer via e-mail en WhatsApp uit en moesten wij zelf achter tal van zaken aan wat bij ons veel irritatie heeft veroorzaakt.

Score voor Grando.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Badkamer in vestiging Purmerend.