Annemieke Kuil

Ik ben al diverse malen in de showroom geweest en ben daar altijd goed geholpen. Voor mij zijn hun openingstijden niet gunstig, tot 17.30, dat red ik niet met mijn werk, dus ik had besloten deze keer via de website te bestellen te laten bezorgen.
De nieuwe website vind ik niet handig, zowel de website als de nieuwsbrief die ik per mail kreeg gaven aan dat er uitgebreide filtermogelijkheden zouden zijn. Ik heb ze niet gevonden! Ik zou graag willen filteren op kledingmaat, merk en bedrag. Toch heb ik een mooie polo gevonden en wilde deze laten bezorgen. Ik heb gekozen dat ik deze via een servicepunt wilde laten afleveren, maar ik kreeg nergens de mogelijkheid om een servicepunt te kiezen! Dus dat werkt niet en daardoor werd mijn pakket dan ook thuis aangeleverd. Ik was niet thuis, dus gelukkig hebben de buren het pakket aangenomen. Ik heb nog geprobeerd om via een mail aan te geven dat ik het graag naar een servicepunt bezorgt wilde hebben, maar op deze mail heb ik geen enkele reactie gekregen. Enfin, in het pakket trof ik een handgescheven kaartje waarop stond dat ik een kleinere maat heb gekregen dan dat ik besteld had, omdat de kleding er groot viel. Ze hadden gelijk, het toegezonden kleinere exemplaar zat perfect. Al met al een blije klant.

Er werd door diegene die mijn pakket heeft ingepakt meegedacht en gehandeld door een andere maat toe te zenden
Dit kan ook een valkuil zijn, stel ik had al eerder zo'n polo besteld en ik wist al dat deze groot viel, dan zou ik een verkeerde maat hebben gekregen. Toch vind ik het een pluspunt, het geeft aan dat men nadenkt en met zorg doet. Daar hou ik van.
Vier sterren ivm de website die nog even bijgeschaafd moet worden en de openingstijden mogen ruimer, koopavond ofzo?

Score voor GolfDiscountstore.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Adidas polo