Karel

Verkeerde headcovers werden verstuurd. Gebeld, kreeg vraag de klacht te mailen, 3 dagen later nog niks gehoord dus maar weer gebeld. Mail was nog niet gezien dus ook niet gelezen, maar ze belden daarna wel terug. "Ik zie dat u uit de buurt komt, zou u zelf hierheen kunnen komen om ze te ruilen?"Tja, ik heb het gedaan maar zo hoort het natuurlijk niet. In de winkel bovendien wat nors geholpen bij de ruiling. Kostte zichtbaar moeite om sorry te zeggen. Denk niet dat ik hier ooit weer eens iets bestel en voortaan maar gewoon naar de winkel ga als ik iets van hen nodig heb. Maar de kans is groot dat ik mijn spullen voortaan elders betrek.

Nee geen enkele

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Excuses voor het toesturen van de Taylormade Headcover 5 in plaats van de 3. Wij hebben uw mail niet kunnen behandelen voor uw telefonische benadering vanwege het weekend en hebben direct aangeboden deze om te ruilen. Tijdens het gesprek merkte wij op dat u in de buurt woonachtig was en vroegen u of u misschien in de buurt zou zijn en dat u dan ook kon binnenstappen voor de omruiling. Als u hierop negatief had geantwoord hadden wij alles per post geregeld? Mijn collega van het magazijn heeft u geholpen terwijl overig personeel met klanten bezig waren. Ik heb hem excuses horen maken op de achtergrond en van wat ik heb gezien en gehoord bent u netjes te woord gestaan. Ik ben bang dat uw onvrede is ontstaan omdat wij elkaar niet goed begrepen hebben. Geen sprake van langs moeten komen, enkel gevraagd of u in de buurt zou zijn. Excuses zijn gemaakt zonder moeite en volgens mijn collega van het magazijn bent u vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Neemt niet weg dat uw ervaring anders was en hoop dat wij dit in de toekomst beter kunnen doen.

Score voor GolfDiscountstore.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Taylormade headcovers