D.Hoekstra

Op zoek naar een nieuwe golftas heb ik op internet dit bedrijf gevonden, aanvankelijk stond er een levertijd van 3-5 dagen op de site. Na een week wachten blijkt de tas in backorder te staan zonder dat ik daarover geïnformeerd word. ook de levertijd op de website is niet aangepast. Na een telefoontje van mijn kant en excuus van hun kant met uitleg waarom het zolang duurt, besloten om nog twee weken te wachten. De importeur heeft leveringsproblemen en na 2 maanden krijg ik uiteindelijk de tas met een doos ballen ter compensatie van het lange wachten. Dit is allemaal netjes afgehandeld, Invloed van het bedrijf op de leveringstijd van de tas is hun niet aan te rekenen .
Helaas heeft de tas een fabricage fout, hier heb ik over gebeld en foto's gemaild. De tas wordt opgehaald en een nieuwe zal gelijk na controle worden opgestuurd. Helaas geen nieuwe tas ontvangen en geen bericht ontvangen waarom deze niet opgestuurd is. Na een telefoontje van mijn kant blijken alle tassen van die zending dezelfde fout te hebben en terug gestuurd te zijn. Ook dit is hun niet aan te rekenen, behalve dat ze de informatie niet aan mij door geven.
Omdat mijn gevoel van kwaliteit de fabrikant nu wel een beetje weg is en ik niet nog eens twee maanden wil wachten op een nieuwe tas zoek ik een andere uit op de website en zouden we het verschil in prijs middelen, van een duurdere tas. Prima voorstel. Dus ik zoek 1 uit op hun site, maar die is helaas niet meer te leveren. Krijg ik een voorstel terug met een linkje waar ik wel uit kan kiezen (nog duurdere tas). Ik kies er een uit en doe een tegenvoorstel om een handdoekje gratis erbij te doen maar moet tot mijn verbazing kiezen uit vier kleuren die niet in hun voorstel staan en van een ouder model zijn. Met verbazing bel ik op om te vragen hoe en wat omdat ik het niet helemaal meer begrijp. Nu blijken er twee mensen binnen het bedrijf zich er mee te bemoeien en niet van elkaars voorstel af te weten, maar men geeft mij wel het gevoel dat ik ondertussen niet zo moet zeuren.
Ik blijf op mijn strepen staan en word vervolgens in mijn gelijk gegeven en men stuurt de door mij uitgezochte tas op welke ze zelf eigenlijk niet op voorraad hebben. Alleen word daar het beloofde handdoekje niet bij geleverd.
er wordt niet meer gereageerd op mijn mail dat het handdoekje mist en na bellen krijg ik weer de indruk dat ik niet zo moet zeuren terwijl zij in een mail aangeven dat ze mijn voorstel accepteren waar dat handdoekje onderdeel van is. Nu krijg ik te horen dat ik de tas al veel te goedkoop heb gekregen en dat als het aan hem lag niet meer recht had op het handdoekje. Daarbij dat het aan zijn collega te wijten was dat ik die alsnog toegestuurd krijg. Nu gaat het allang niet meer om het handdoekje, maar bijt mij nu vast omdat ik na 3 maanden niet zo behandelt wens te worden. inmiddels komt terwijl ik dit schrijf het handdoekje door de brievenbus.

Kennis van het te verkopen materiaal is naar mijn mening prima op orde.

Score voor GolfDiscountstore.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
sun mountain lite 2019