Jillis Molenaar

In het voorjaar een vintage gouden ring gekocht, die ik aan mijn vriendin wilde geven omdat ik haar ten huwelijk wilde vragen. bij Goldberg vond ik een, na veel zoekwerk, een leuke, geschikte ring en eentje die niet 'standaard' is. Zaterdag 1 Juli vroeg ik haar ten huwelijk en de ring, die de juwelier had aangepast (groter gemaakt) zat prima. Mijn vriendin zei: 'ja' en we waren blij. Een dag later bleek er echter een steentje los, gelukkig wilde Goldberg de ring nakijken en eventueel aanpassen/maken. Zojuist kreeg ik bericht dat de ring klaar is en dat 'ie vanavond nog met UPS verzonden wordt.....superblij! Ik kan niet wachten tot de ring weer aan de hand van mijn vriendin prijkt.

Goldberg heeft een interessante collectie en bovenal een prima service! makkelijk om contact mee te krijgen . De service is fantastisch; het maken van het steentje zat niet in de garantie, maar de juwelier bood aan om de ring te maken. Daarnaast is de communicatie erg prettig: helder, niet opdringerig en adequaat! Vakmensen pur sang!

absoluut niet!

Score voor Goldberg Juweliers: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Vintage 14 karaat gouden ring uit de jaren zestig