Anne

Helaas eerder afval containers gehuurd wat beter was geregeld dan bij containers .nu . Ik ben niet
Positief over dit bedrijf .

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas op de dag dinsdag zou de container in de middag bezorgd worden . Echter was dit al om 7 uur smorgens !
Meteen een melding gedaan dat de container weer afgehaald kon worden omdat we alles al hadden gestapeld en dit zo in de container kon , 1230 . Helaas normaal zou de container de volgende dag gehaald worden . Niet op woensdag , niet op donderdag en vrijdag gebeld . Smorgens om 8 uur en smiddags opm15 uur. Beidde keren werd toegezegd dat de container gehaald zou worden . Helaas !! Onze aannemer moest een boomomzagen en een heg verwijderen om door te kunnen . Maandag ochtend meteen gebeld zou binnen een uuur worden terug gebeld. Toen ik ophing stond de chauffeur er , container is opgehaald. En ik wacht nog steeds op het telefoontje van binnen het uur.
Het is een mentaliteit van bellen tussen 8 en 17 daarvoor daarnaar en weekends zijn ze onberijkbaar.
Je krijgt wel bevestiging van brengen al klopt de tijd nie t. Het ophalen bevestiging , maar wannner , nee .
Ik huur volgden x niet bij container.nu.
Prijzen liggen vrijwel gelijk.
Ik zou dit risico nooit en nooit meer nemen.

Reactie Containerservice:

Klant heeft gelijk, dit verdiend niet de schoonheidsprijs. Onze transporteur had ons eerste afhaalverzoek over het hoofd gezien. Toen beloofde ze de container vrijdag af te voeren met dat hebben ze niet gedaan. Uiteindelijk maandag om 9.23 uur eindelijk afgevoerd.
We gaan in gesprek met de transporteur om dit in de toekomst te voorkomen.

Score voor GoedkopeContainer.nu: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee