Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Mariëlle

Een prachtige tent van alle gemakken voorzien en het interieur in leuk steigerhout uitgevoerd. Zelfs tv en telefoon (niet gebruikt maar wel handig). Heerlijke bedden, schoon en genoeg bedlinnen + dekens (wat fijn was bij een nachttemperatuur van 8 graden, dus ook binnen ;-))

Wifi aanwezig, en een verwarminkje (/ airco) om de grootste kou 's avonds weg te halen, fijn. Ontbijtservice, wat een luxe en leuk zo 's morgens aan de haak bij het huisje gehangen.

Zelfs een keuken in de tent, goed uitgerust, zelfs afwasmiddel en vuilniszak, en alles zeer sfeervol ingericht met dierenmaskers en overal ruimte om iets op te bergen of neer te leggen.

En wij hadden tent 310, direct naast de zwarte beren. Geweldig! Vanaf het terras 's morgens kijken hoe de beren rondstruinen op zoek naar het eten wat kort daarvoor door een verzorgen was neergelegd. in alle rust, zonder veel andere mensen om ons heen, en de beren waren ook heel relaxed en kwamen dichtbij. Prachtig.

Wat de jongens ook erg leuk vonden waren de rondhuppelende walibi's rond de tenten, heel natuurlijk en schattig.

Vanaf de tent was het kort en leuk lopen naar de ingang van het park en het restaurant. We hebben twee avonden in La Pagode gegeten. Lekker eten, goede bediening, leuke zaak.

Een fijn terras met goede banken en stoelen en kussens. En wat een luxe badkamer, zo'n mooie douche hebben we thuis niet eens ;-)

Cerza Park is ook ontzettend leuk en goed ingericht met veel dieren die prachtig veel natuurlijke ruimte hebben. we hebben kilometers gelopen, en gelukkig niet te commercieel met overal cola- en ijstenten etc. Twee middagen zijn we naar Honfleur en Trouville gereden, dat is vrij dichtbij. Mooie streek en leuke dorpjes.

Al met al een geweldige 4 dagen, voor herhaling vatbaar!

Zou je weer een Glampingvakantie in een safaritent boeken?

Ja

Score voor Glamping4all: 5/5