441 reviews
Write a review

95% of the customers recommend this company.

Advice
Employees
Expertise
Communication
Quote
Result

Britt Mathijsen

Mijn ervaring met Gildeprint was tot op het de levering van de proefschriften zeer positief. Het opstellen van de offerte, de communicatie met betrekking tot het aanleveren van de bestanden en proefdruk ging vloeiend. Kwaliteit van het drukwerk is goed en levering meer dan op tijd. Echter, bij levering van het drukwerk blijken boekjes significant dikker te zijn dan de proefdruk, waardoor de rug breder is dan waarvoor in het ontwerp is rekening gehouden (de rug is iets lichter getint om de overlappende tekst duidelijker uit te laten komen). Hierdoor zijn nu duidelijk twee donkerdere lijnen zichtbaar op de rug, wat duidelijk niet de bedoeling was en afdoet aan het ontwerp en erg storend is. De ontwerper heeft gewoonweg met de juiste rugdikte gewerkt die de online tool van Gildeprint geeft (15.16mm), en de proefdruk was perfect qua vouw en rugdikte. Door deze fout houd ik een nare nasmaak over aan mijn contact met Gildeprint en weet dus niet zeker of ik Gildeprint zou aanbevelen aan collega's.

Score on Gildeprint: 3/5
Would you recommend this company? No
Proefschrift