James Robinson

Ik wil je bedanken voor een geweldige ervaring met het kopen van mijn gereedschapskist van Baumarket Land.

Ik was een beetje ongerust over het kopen van een gereedschapskist van deze omvang met zo'n hoog prijskaartje, maar de uitstekende klantenservice van Danes deed me vertrouwen in hem en je bedrijf.

Toen ik de gereedschapskist oppakte, merkte ik voor het eerst hoe het werd voorbereid voor verzending, ik was onder de indruk en begon echt te geloven dat ik de juiste keuze had gemaakt.

Toen ik eenmaal thuis was en de gereedschapskist had uitgepakt, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt, de gereedschapskist is van zeer hoge kwaliteit en zeer goed gemaakt.

Ik ben erg tevreden over de manier waarop Dane voor mij als klant zorgde, hij wist waar hij het over had en wist wat de antwoorden op mijn vragen waren, hij wist hoe hij voor me moest zorgen.

Ik wil dat je weet wanneer ik winkel voor welke opslag dan ook. Ik ga eerst winkelen bij je bedrijf!

De beste klantenservice! een geweldige verzendafdeling.

Misschien een nieuw rederij gebruiken. Ik kreeg een sms-bericht waarin stond dat ik een afspraak moest maken op de dag dat ik mijn bezorging moest ontvangen. Met als gevolg dat ik mijn gereedschapskist moest ophalen

Score voor George at Work: 5/5