Goed.
Verbeterpunten of tips
Ik kreeg de dag na levering een mail van Administratie met de factuur, afkomstig van Reda.nl. Voor mij was het niet direct duidelijk dat Geldtel.nl een onderdeel is van Reda. Ik dacht eerst toen ik de mail ontving, dit is weer een mail met spam. Ik krijg veel mail binnen van "zogenaamde" bedrijven dat er iets besteld is wat er niet besteld is en waar je dan bijgevoegde documenten moet openen en vervolgens en phishing mail blijkt te zijn. Dus in eerste instantie opende ik niet direct het pdf document. Ik ging vervolgens kijken op Reda.nl en daar zag ik dat geldtel.nl een onderdeel is van Reda.