Bestelling geplaatst, zou gelijk verstuurd worden.
Helaas dag later een mail dat er eerst betaald moet worden.
Dat is prima, maar dat had bij het bestellen gewoon aangegeven kunnen worden.
Daarbij discreet verpakken aangegeven!
Maar het pakketje word bij de buren (een winkel met personeel) afgeleverd in een doos waarop staat dat er een geldtelmachine in zit en doos is met plak tape van GELDTEL.NL dicht geplakt
Hoe discreet is dat?!
Nu weet iedereen dat wij een geldtelmachine hebben.
Zie graag uw reactie tegemoet
Mvg keizer
Verbeterpunten of tips
Zie boven genoemde