Slechte ervaring met dit bedrijf. Een bestelling doen gaat goed maar de levering niet. Slechte en onduidelijke informatie op de site over de levertijd en leverwijze. Geen reactie gekregen op mijn verzoek om het probleem op te lossen, wel het verzoek om zelf maar terug te bellen als de betreffende collega weer aanwezig is. Dus desinteresse om problemen op te lossen. Kort verwoord: waardeloze service.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.