Laura van Iperen

Ik had het genoegen om de haar- en make-up styling van Giolina te ervaren tijdens de bruiloft van mijn broer, en kan met oprechtheid zeggen dat het een fijne ervaring was.

Vanaf het moment dat we contact maakten, was Giolina buitengewoon professioneel en attent. Ze luisterde aandachtig naar de wensen die werden doorgegeven (door mijn moeder en mij) en hield rekening met de individuele stijlen en voorkeuren.

Op de dag van de bruiloft werd Giolina haar expertise en passie voor haar vak meteen merkbaar, wat ons een gevoel van vertrouwen gaf dat we in goede handen waren. Ze slaagde erin om precies de looks te creƫren waar we naar op zoek waren, en nog veel meer. Mijn moeder en ik zagen er prachtig uit dankzij de haar- en make-up styling van Giolina.

Als je op zoek bent naar een professionele, getalenteerde en vriendelijke stylist, zoek dan niet verder. Ik beveel Giolina van harte aan en ben dankbaar voor haar bijdrage aan onze speciale dag.

NVT

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt voor je mooie woorden en vertrouwen in mij. Ik heb jullie haar en make-up met veel plezier verzorgd!

Score voor GB Hair And Makeup: 4.5/5
Zou je GB Hair & Makeup aanbevelen? Ja