Ik zou ze niet alleen laten...
Reactie Gasservice Gaswacht:
Geachte heer Zwikker,
N.a.v. uw opmerking "Ik zou ze niet alleen laten..." hebben we u geprobeerd te bellen en een mail gestuurd voor een nadere toelichting. Hier hebben we helaas geen reactie op mogen ontvangen.