2063 beoordelingen

Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Sterrenberg

Volgende mail gestuurd n.a.v.recent bezoek.

Hallo,

Vandaag einde van de dag is de service monteur langs gekomen voor het reguliere onderhoud van de cv ketel.

Voor het binnen te laten van de monteur heb ik hem gevraagd welke specifieke richtlijnen hij zou hanteren en of wij nog iets zouden moeten doen.
Aangegeven werd dat er geen extra items waren waar ik rekening mee diende te houden.
Ik verbaasde mij wel over het feit dat er nagenoeg tot geen extra maatregelen werden gehanteerd, behalve dan het niet geven van een hand.
Mijn persoonlijke stofzuiger is gebruikt en geen handschoenen en/ of plastic overschoen werden gebruikt tijdens de tijd binnen het huis.

Ook tijdens de afronding en de betaling, welke niet contactloos kon, is een afstand van 1,5 - 2 meter niet gehanteerd. Natuurlijk begrijp ik dat het voor ons allemaal een vervelende en lastige situatie is maar voor jullie medewerkers die meerdere klanten per dag bezoeken en huizen, trappen (leuningen), deuren vastpakken is verspreiding eenvoudig.

Ik zou een meer serieuze en professionele aanpak verwachten.
Daarnaast hoop ik dat jullie deze feedback als positief oppakken en daarmee jullie dienstverlening afstemmen op de situatie, hoe lastig dit ook zal zijn.

Wij voelde ons niet prettig met de ervaring van heden middag.

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte heer en mevrouw Sterrenberg,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Vervelend om te horen dat u het bezoek van onze monteur niet als prettig heeft ervaren.
De werkwijze van de monteur zoals u die beschrijft is niet zoals u die van ons mag verwachten.
De monteurs zijn geïnstrueerd conform het protocol van Techniek Nederland. Dit is in hun eigen belang en zeker ook in dat van onze klanten. Deze instructie wordt steeds herhaald want die is op dit moment cruciaal om onze werkzaamheden te kunnen blijven uitvoeren.
N.a.v. uw mail hebben we met de desbetreffende monteur gesproken en hij heeft aangegeven niet naar de instructie te hebben gehandeld. Uiteraard hebben we besproken wat er van hem verwacht wordt. Ook zijn alle monteurs wederom ingelicht wat er in deze tijd extra van ze verwacht wordt.
Kortom, de handelswijze van onze kant bij u thuis was niet correct. Excuses daarvoor. Echter, iedereen staan nu wel weer "op scherp".

Score voor Gasservice Gaswacht: 3/5
Zou u Gasservice | Gaswacht aanbevelen? Ja