2074 beoordelingen

Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

J. Caljouw

Op zich is er een goede installatie gepleegd van de nieuwe CV ketel, maar er zijn wel wat steekjes gevallen. voor de installatie van de nieuwe pijp naar het dak ontbrak een onderdeel (de monteur die de installatie kwam opnemen had zich verkeken op de lengte), er trad tijdens installatie lekkage op, de thermostaat was niet goed afgesteld: de opwaardering van 19 naar 21 graden om 4 à 5 uur 's middags ontbrak en de ketel was bij vertrek van de installateur afgezet, zodat we de volgende dag een service monteur moesten oproepen. Overigens kwam de man pas om 18 uur, zodat we de hele dag in de kou zaten.

Reactie Gasservice Gaswacht:

Jammer dat u niet geheel tevreden bent over de door ons uitgevoerde werkzaamheden.
Het ontbrekende onderdeel is door ons dezelfde dag opgehaald en zonder extra kosten geïnstalleerd. Tijdens het bijvullen is er inderdaad een lekkage ontstaan, maar dat was in de 30 jaar oude installatie. Ook die lekkage hebben we zonder extra kosten voor u opgelost.
Voor gaan er vanuit dat de ketel vrijdagmiddag werkend is achtergelaten. Waarom die spontaan is uitgegaan is een raadsel. Wel is het vervelend dat u op een drukke zaterdag lang heeft moeten wachten op een bezoek van onze monteur.

Score voor Gasservice Gaswacht: 3/5
Zou u Gasservice | Gaswacht aanbevelen? Nee