Wij hebben 2 weken gelden melding gemaakt van vreemde geluiden aan de CV ketel. Daarop kwam er iemand die de instelingen kwam wijzigen en wellicht was het expansie-vat kapot. Daarop wijzigde niet veel totdat ik met 20C buiten temperatuur de ketel vol hoorde loeien en de radiatoren erg warm waren. Daarom heb ik nogmaals gebeld dit kost erg veel onnodige energie. Daarop kwam er iemand die de 3 weg kraan heeft vervangen. Of het euvel nu echt opgelost is weten wij nog steeds niet.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.