2063 beoordelingen

Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Melissa Gon

Slechte start met dit bedrijf ivm verkeerde informatie die diverse keren werd gegeven. Uiteindelijk correct opgelost, helaas wel door middel van een boze klacht. Ze hebben hun verantwoordelijkheid genomen waardoor ik een tevreden gevoel heb overgehouden. Bedankt daarvoor.

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte mevrouw Gon,
Ik heb de betrokken medewerkers gesproken en helaas is er in eerste instantie een verkeerde werkbon aangemaakt. Hiervoor onze excuses. Dit was een bon voor de standaardabonnementen waarbij het eerste bezoek gratis is. In het eerste contact is door ons aangegeven dat die fout gemaakt was en dat u een nieuwe CV ketel heeft waar een abonnement met gereduceerd tarief en het eerste jaar gratis voor afgesloten kan worden. Gezien de prijs van het abonnement is het eerste bezoek voor dat abonnement niet gratis. Dit eerste bezoek noemen wij een inspectie en is bedoeld om te kijken of de nieuwe CV ketel goed is aangesloten door de installateur. Naar ik begrijp is er daarna een discussie over het betalen van die inspectie ontstaan. Zoals u aangeeft hebben we die kosten uiteindelijk laten vervallen. Ook hebben we ons beleid aangepast en hoeft er geen inspectie plaats te vinden als iemand een kopie van de factuur van de CV ketel aan ons opstuurt waaruit blijkt dat de CV ketel door een erkende installateur is geïnstalleerd.
Ondanks de stroeve start is het goed om te lezen dat u tevreden bent met de afhandeling en hopelijk bent u nog vele jaren klant bij ons.

Score voor Gasservice Gaswacht: 3/5
Zou u Gasservice | Gaswacht aanbevelen? Ja