Wij werken al enige jaren met Gasservice en waren zeer te spreken over de medewerker die we dit jaar voor de controle kregen. Attent, beleefd, maar ook informatief. Wij hebben dit al telefonisch door gegeven en begrepen dat het Sebastiaan betrof. Zien we graag weer terugkomen de volgende keer.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.