Ellen Weenk

Dit jaar voor het eerst mee met Garden Tours naar Kent en Sussex! Ik keek er erg naar uit, want had al veel positieve geluiden gehoord. Het was een voortreffelijk georganiseerde reis. Wel een strak tijdschema, maar dat moet ook anders lukt het nooit om zo veel te beleven in de korte tijd. Leuk dat de routes over de kleine wegen ging ipv via highway's!
Vooraf dacht ik dat na 3 tuinen ik er misschien wel genoeg van had, maar dat bleek helemaal niet. Je wordt nota bene steeds nieuwsgieriger naar de volgende tuin. Een echte aanrader deze reis. Het was voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst dat ik een vakantie met Garden Tours heb ondernomen.

Reactie Garden Tours:

Wat een goed idee om de eerste Garden Tours naar Kent & Sussex te maken. Hier zijn absoluut de mooiste tuinen te vinden. We raden deze reis dan ook altijd aan als "beginnersreis". Nog een tip om de tuinreisverslaving een beetje in de hand te houden: deze lente en zomer lekker in de eigen tuin werken! Maar neem ook zeker de tijd om er genoeg van te genieten! Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een leuke reis gemaakt heeft.

Score voor Garden Tours: 5/5
Zou u Garden Tours aanbevelen aan vrienden/kennissen? Ja