Edith

De gids en de website maakten nieuwsgierig. De boeking op internet was vlot en gemakkelijk . Uit ervaring weet ik dat telefonisch contact snel gemaakt is en dat een antwoord op eventuele vragen vlot gegeven wordt. De reispapieren cq informatie worden op tijd verstrekt en het programmaboekje is goed verzorgd en met mooie foto's geïllustreerd. Bij deze reis (naar Pelion) was het hotel een prettige verrassing: geen hotelketen maar een modern en mooi gelegen gebouw met een vriendelijke uitstraling. Het diner was altijd zeer smakelijk, gebaseerd op de Griekse keuken. Het ontbijtbuffet was eenvoudig, maar gevarieerd genoeg met zowel brood en beleg, ontbijtgranen met melk of Griekse yoghurt, vruchten en gekookte en gebakken eieren. De gebruikelijke dranken (koffie, thee) werden continue aangevuld. Alleen het vruchtensap was niet vers of zelfs maar uit fles of pak, maar smaakte naar aanmaaklimonade. De Nederlandse begeleiding was zeer toegankelijk en terzake kundig. Heel prettig is het feit dat één van de begeleiders Grieks spreekt en de omgeving goed kent. De zeer uitgebreide en heerlijke lunches werden vooraf geregeld, wat de snelheid van bediening ten goede kwam. De tuinen waren wat kleiner dan ik gewend ben maar dit wordt ruimschoots vergoed door het enthousiasme van de ontvangst door de trotse eigenaren. De touringcar was enigzins gedateerd maar heeft ons zonder problemen vervoerd. Ik bewonder de rijkunst van de chauffeur die over smalle en steile wegen moest rijden. Heel jammer dat we een onderdeel van het programma moesten missen vanwege sluiting in de middag. Dit onderdeel kan beter uit het programma geschrapt worden, dat voorkomt teleurstelling.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw eerlijke, uitgebreide en positieve reactie. Dat waarderen we heel erg. We gaan het programma aan de hand van de reviews en en enquêtes zeker nog een keer nalopen. Hopelijk kunnen we de reis nog beter maken. We zijn erg blij om te horen dat u zo'n leuke reis gemaakt heeft en zelfs een positieve verrassing kreeg in de vorm van het hotel! Heel erg bedankt!

Score voor Garden Tours: 5/5
Zou u Garden Tours aanbevelen aan vrienden/kennissen? Ja
Welke reis heeft u gemaakt?: Pelion