Collectie zaden, kwaliteit en prijs zijn goed. Leuk dat er een extraatje wordt meegestuurd.

Zie algemene opmerkingen hierboven ("Bestellen ging moeizaam. Ik had alle zaden uitgezocht, gegevens ingevuld en toen de optie iDeal gekozen. Vervolgens bleek mijn bank (KNAB) bezig met het updaten van de site, waardoor er even niet betaald kon worden. Toen ik het later op de dag opnieuw wilde betalen, bleek mijn bestelling niet meer terug te vinden en moest ik alle zaden opnieuw opzoeken. Overigens werkt de website ook niet goed op mijn mobiele telefoon, waardoor ik heel vaak heen en weer moest klikken (iPhone X, meest recente software).")

Score voor Garden Seeds: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
diverse zaden