Twee jaar geleden zijn wij begonnen met het kopen van koppelbare kerstverlichting t.w. luca promo.
Vorig jaar en dit jaar ook.
Hierbij willen wij u mededelen toen we de verlichting weer op wilde ruimen deze gedeeltelijk kapot waren!!!!!
Ongelofelijk, voor iets wat 4 weken per jaar wordt gebruikt en gelijk goed wordt opgeborgen.
Omdat wij al aardig wat strengen hebben gekocht, zal het een hele dure bedoening worden om op iets anders over te stappen. U kunt uiteraard wel begrijpen dat wij heel erg teleurgesteld zijn want dit heeft aardig wat geld gekost.
Wij zullen dit merk dan ook nooit meer kopen!!!
Sterke punten
Hier kunnen we over zeggen dat de levering snel was.
Reactie Garden-lights-kopen.nl:
Beste heer,
Vervelend dat een deel van uw kerstverlichting defect is. U heeft deze in 2012 aangeschaft. De garantietermijn bedraagt 2 jaar waardoor het defect buiten de garantietermijn valt. U heeft ons echter nooit gemeld dat u defecte verlichting heeft en ons dus ook niet in de gelegenheid gesteld het probleem op te lossen. Wij streven ernaar om uitsluitend kwalitatief goede kerstverlichting te verkopen maar een storing of productie foutje is nooit uit te sluiten. Indien u ons aangeeft wat en hoeveel verlichting storing geeft kan onze afdeling klantenservice normaal gesproken met een goede oplossing van uw probleem komen.
Het invullen van een review is overigens alleen bedoeld om ons bedrijf te beoordelen op zaken als klantvriendelijkheid, service, snelheid, bestelgemak ed. De review is niet bedoeld om het door u bestelde product te beoordelen daar wij hier geen invloed op hebben.
In afwachting van uw reactie verblijvende
Met vriendelijke groet,
Peter Jacobs
Buitenverlichting-kopen.nl