Foutprijs op de website, maar de webwinkel neemt geen verantwoordelijkheid. Het gaat niet om een duidelijke foute prijs, aangezien het om een product gaat welke jarenlang voor €250 euro aangeboden is welke nu "foutief" voor net onder de €200 stond.

Reageert aardig snel op mail, maar op een unprofessional wijze.

Juiste prijsinformatie op de website hebben voorkomt situaties als dit.

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Anoniem,
Dank voor je review.
Vervelende situatie die is ontstaan waar we je nogmaals onze excuses voor willen aanbieden.
Zoals je in je e-mail aangeeft ben je het niet eens met ons besluit dat we je order hebben geannuleerd.
Je hebt door een fout op onze website een product weten te bestellen voor € 196 euro. Een product waarbij de afgelopen 9 jaar nergens voor onder de € 200 euro te koop is geweest... Ook is op dit moment de gemiddelde vraagprijs online rond de € 340,00. Onze prijs voordat de prijsfout is ontstaan was € 330,00. Daarnaast stond nergens op onze site dat er iets van een actie zou zijn op dit product, wat we bij een degelijke actie altijd zouden vermelden.
Genoeg indicatoren dat de prijs wat je voor het product hebt betaald niet zou kloppen.
Voor het ongemak hebben we je een mooie kortingscode toegekend bij aanschaf van je volgende bestelling.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en bij de volgende (correcte) actie op dit product zullen we zeker hiervan op de hoogte stellen.
Johan van Game-Outlet

Score voor Game-Outlet.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: