Verpakkingsmateriaal

Mischa

PAS OP!!!!!

Bedrog

Eerlijk zijn naar je klanten

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Mischa,

Een review met "PAS OP!!!!!" en "bedrog" in de review wekt al snel iemand zijn aandacht. In ieder geval die van mij. Wellicht is het handig dat je bij je review ook vermeld wat er aan de hand is.

Onze ervaring met jou als klant is helaas niet zo goed...

Je hebt onder het herroepingsrecht een gebruikt en beschadigd artikel proberen te retourneren en vervolgens verwachte je van ons 100% van je aankoopsom retour. Hier zijn we niet mee akkoord gegaan, wat heeft geresulteerd tot deze review.

Wellicht is het de volgende keer handig dat je bij jezelf ten rade gaat wat realistisch is in zo'n situatie. Als webshop zijnde mogen we van jou als klant best verwachten dat je netjes met onze artikelen omgaat als je ze vervolgens retourneert.

Omdat je een bestelling via Bol.com bij ons had geplaatst heb je na onze afwijzing van je retour ook contact opgenomen met Bol.com. Bol.com heeft je tevens gewezen op het feit dat dit niet de manier is om artikelen terug te sturen en stelde ons in het gelijk.

Zowel Bol.com als wij kunnen helaas in deze situatie niks meer voor je betekenen.

Johan van Game-Outlet.nl

Score voor Game-Outlet.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: