Was de tweede maal dat ik met Freightwatch heb gewerkt, en wederom zeer tevreden! Bij vragen zijn ze telefonisch gemakkelijk bereikbaar en krijg ik ook snel reactie per e-mail (ik stond in contact met Joris). Leveringstermijn is correct, chauffeur ook zeer vriendelijk - bedankt voor de aangename samenwerking!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.