Justin

Wij zochten een nieuwe vervoerder i.v.m. structurele pallet zendingen binnen Nederland (bol.com) en een aantal naar Duitsland (amazon) op maandbasis. Deze zendingen bleken lastig te zijn, en hun wilden niet de vingers er aan branden. Zelfs helaas op mijn laatste mail geen reactie meer gekregen, pas toen ik een negatieve review plaatste kwam er weer reactie. Dit bedrijf is enkel opzoek naar de makkelijke klusjes, "lastige" klussen nemen ze niet eens aan. Na het plaatsen van de review hebben ze tig mails gestuurd met allemaal redenen waarom ik de review moest verwijderen of aanpassen. In plaats van kijken naar een oplossing, worden reviews over mijn eigen bedrijf opgezocht om te gebruiken als voorbeeld waarom ik maar iets moet verwijderen want negatieve reviews zijn vervelend volgends hun en ik moet maar gewoon verwijderen. Ik ga iedergeval hier geen offerte meer aanvragen en zoek een bedrijf welke wel een degelijke mentaliteit van aanpakken heeft.

Reactie Freightwatch Benelux BV:

Dag Justin,
Deze review verbaasd ons volledig en stelt ons team erg teleur. Op 22-5 en 28-5 mei vorig jaar heb je bij ons bedrijf een offerteaanvraag ingediend voor het leveren van 2 pallets aan Amazon in Leipzig. We hebben je binnen een half uur een tarief afgeven en aanvullend extra informatie toegestuurd waar een levering aan Amazon moet voldoen. Vervolgens is er nog telefonisch contact gelegd hoe er het beste geladen zou kunnen worden, omdat jullie lokatie (in een woonwijk) mogelijk een probleem op zou kunnen leveren tijdens het laden. Ons advies was om leveringen aan Amazon rechtstreeks via de vervoerders te organiseren die door Amazon zijn aangemerkt als "preferred supplier" en niet via een expediteur (i.v.m. kortere communicatielijnen en mogelijk zelfs lagere tarieven).
Op 8 januari ontvingen we een vergelijkbare aanvraag en ook toen hebben we jullie netjes en snel voorzien van een antwoord. Dit uitgebrachte advies was volledig in het belang van jullie als afzender en nadrukkelijk niet in ons eigen belang. We geven liever een goed advies i.p.v. focus op maximale omzet dan achteraf beloftes niet kunnen nakomen.
Jammer dat je de inhoud van onze email onjuist interpreteert, dat onze eerlijkheid en inspanningen niet worden gewaardeerd en dat er lukraak een review wordt geplaatst. Wat heeft het voor zin om ons bedrijf uit het niets negatief te beoordelen?
Onze emails aan de klantenservice (knufknuffels@gmail.com) met het verzoek om deze review te herzien worden helaas niet beantwoord.
Team Freightwatch

Freightwatch Benelux BV
Noord Brabantlaan 1A
5652 LA Eindhoven
www.freightwatch.nl

Score voor Freightwatch Benelux BV: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee