R.

Wij hebben 2 foto’s besteld bij deze website. Deze hebben we snel in huis gekregen. Alleen bij levering zijn 2 dezelfde foto’s geleverd. Het bedrijf beweert dat wij 2 dezelfde foto’s hebben besteld, terwijl wij 2 verschillende hebben besteld. Helaas blijven ze beweren dat het onze fout is en wij krijgen dan ook niet het juiste product thuis gestuurd. Nu zitten wij met 2 dezelfde foto’s ipv de foto’s die wij graag hadden gewild. Na de bestelling hebben wij ook 2 track en trace codes ontvangen, waarvan 1 nooit is aangekomen. Ook wel vreemd hè!? Ik zou niemand aanraden om hier te bestellen. Ze leveren het product wel op tijd en met een leuke korting, maarja wat heb je daar aan als het niet het juiste is. Ze zeggen dood leuk dat het je eigen fout is en je krijgt je geld niet terug en het juiste product niet geleverd.

Prijs is leuk, maarja als je vervolgens niet krijgt wat je besteld dan heb je daar ook niks aan

Lever het juiste product en vermeld niet op de website ‘niet goed geld terug’ want dit is absoluut gelogen

Score voor FotoOpHout.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 schilderijen op plexiglas